minas'81&lillegull;) Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Er dette vanlig? Jenta mi har vært helt umulig i natt, hun har skreket noe vannvittig i søvne, tårene triller og jeg klarer nesten ikke å roe henne. Prøvd å ta henne opp, la hun få ligge i senga med meg, pupp m.m, men hun sluttet først å gråte ca 4-5 i dag tili, og da sov hun urolig til tider. Syns det er så rart at hun gjør det i søvne, vanskelig å vekke henne var det også, og når hun våknet kikket hun seg forskrekket rundt og så på'n igjen. Vondt en plass, kanskje?! Men hva..? Uff, dette er vanskelig!! Virker frisk sånn ellers, men kanskje noe jeg overser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå