Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... spiser seg ikke ferdig!!! I hele natt og idag spiser han bare litt, og kun på den ene puppen.. Da blir han jo sulten og sutrete to timer etter... Gått slik i hele natt noe som sliter kraftig på humøret.

Noen som vet hvorfor han gjør dette, og eventuelt hva jeg kan gjøre for å få han til å spise seg ferdig????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte om noen som lot ungen skrike litt,fordi han skulle kjenne litt på sulten og dermed gi ham mat,dette fungerte,men jeg vet ikke om jeg hadde klart å høre min baby skrike fordi han var sulten.

Skrevet

Tja, si det.. men jenta mi var i allefall slik. Spiste lite og ofte... så jeg tror vel egentlig noen unger er sånn, at noen orker ikke mye om gangen, og blir fort sultne, mens andre spiser mer om gangen, og dermed ikke så ofte.

Akkurat like forskjellige som oss "store":)

Skrevet

Men han åt mye for, nja si en-to uker siden..Da spiste han til han va mett, og oftest på begge brystene.. Nå er det kanskje det ene halve..

Men jeg lurer på om han kan ha vondt i magen, at det er derfor?? Hører at han har mye luft i magen, men han skriker lite. Han lager mange småbobler og spytter, noe mora mi hadde hørt var fordi de hadde vondt i magen. Noen som vet noe om det??

Har noen erfaring med massering av magen? om det hjelper for å få ut luften tenker jeg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...