Gå til innhold

Legetime i uke 39.. (samme som skravle)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sjekker de denne uke hos legen ? Noen prøver som skal taes ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, jeg var denne uken og det var helt vanlig kontroll. Det blir det vel tom uke 42 og deretter over til sykehus

Skrevet

Hei. Jeg var på legesjekk idag (uke 39+4) Sjekka bare bt, vekt og sf-mål (som vanlig) Jeg har hatt litt problemer med lav blodprosent, så jeg tok en blodprøve i fingeren i tillegg, men ellers var sjekken lik som de fleste andre ganger:) Spørs kanskje om du er første eller annen gangs fødende, jeg er annen gangs...

Skrevet

oki. er annengangs jeg oxo.. de sjekker vel sikkert om hodet er festet og slikt oxo... :)

Skrevet

Ja, om hode er festa sjekker de oxo. Det er en helt vanlig rutinesjekk=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...