Mamma Mirabell Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Hva sjekker de denne uke hos legen ? Noen prøver som skal taes ?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 nei, jeg var denne uken og det var helt vanlig kontroll. Det blir det vel tom uke 42 og deretter over til sykehus
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Hei. Jeg var på legesjekk idag (uke 39+4) Sjekka bare bt, vekt og sf-mål (som vanlig) Jeg har hatt litt problemer med lav blodprosent, så jeg tok en blodprøve i fingeren i tillegg, men ellers var sjekken lik som de fleste andre ganger:) Spørs kanskje om du er første eller annen gangs fødende, jeg er annen gangs...
Mamma Mirabell Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2007 oki. er annengangs jeg oxo.. de sjekker vel sikkert om hodet er festet og slikt oxo...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Ja, om hode er festa sjekker de oxo. Det er en helt vanlig rutinesjekk=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå