Gå til innhold

nå blei jeg trist...... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte sambo ista glad og fornøyd for jeg hadde bestilt UL time på volvat og nå skulle vi også endelig få se babyen vår på 3D. er i uke 32 så det begynner jo å haste litt.

Men han blir jo kjempe sinna, for tydeligvis så passer det ikke for han den dagen. :( og jeg har ikke lyst til å vente sånn kjeeeempe lenge til. :(

veit ikke hvorfor jeg blei så lei meg men blei nå det. hadde nok kanskje bare håpet at han blei gald. :(

å nå gruer jeg meg for å ringe å si at timen ikke passer.

nei her er det hormoner ute å går, sitter jo å sipper for at det ikke passet med time for han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en dust.... unnskyld meg.

Jeg syns du skal gå på UL alene. Ikke avbestill timen, du kommer til å ha glede av det, gjør det for din egen del.

Jeg var på 3D på Riksen forleden men da var det allerede vanskelig å se noe.

Er 31 uker på vei.

Skrevet

typisk mannfolk! sende trøste kos t deg=)

Skrevet

Han hadde da f##n ikke trengt å bli sinna da.Syns du skal gå på den UL timen jeg og ikke bry deg om han.Kanskje han da finner tid til å bli med??...

Skrevet

blir det vanskeligere å se noe jo lengre på vei jeg er???!?

han skal i møte på jobben så det er jo egentlig ikke hans feil, men blei bare så trist.

HI

Skrevet

han har vel ikke grunn til å bli sint men han ble sikkert det fordi han ville være med. Syns ikke du skal dra uten han som de andre her sier, virker på meg som om han vil være med. Bestill en annen time som passer for han da.

Skrevet

Jeg tror det blir vanskeligere jo lengre man er på vei. Legen som tok 3D på meg sa i hvertfall at her var det ikke mulig å få noe ordentlig bilde lengre. Nå ligger babyen langt ned i bekkenet med hodet så det kan jo ha vært grunnen, men jeg ville forsikret meg om at det er noe poeng før du betaler masse penger.

Ellers er det ikke så værst å måtte vente i spenning på hvem det er som ligger inni der.

Skrevet
:( :( :( :( :( :( :( håper det ikke er for seint her. :(
Skrevet

finn en dag som passer ham og. det er veldig koselig å ha med samboer på 3D ul..... ikke helt det samme å gå alene.

Skrevet

ååå nå blei jeg nesten litt provosert.. det er jo ikke sikkert de har ledige timer når han kan senere heller da.. hadde tatt med meg noen andre jeg og dratt og tatt 3d.. makan.. tenk å bli sint for noe sånt.. han burde jo heller blitt lei seg og prøvd å fiksa det sånn at han får vært med eller så kunne han ha gått hele dagen og gleda seg til å komme hjem til deg og sett på bildene og filmen hjemme.

Skrevet

han ble sikkert bare sint for at han egentlig blei lei seg. han vil nok veldig gjerne være med. vi fikk forandra datoen da så. :)

var nok jeg som overreagerte også, men jeg blei jo så trist.

Skrevet

godt at alt ordna seg.. he he er jo en gjeng tikkende hormon bomber hele gjengen her så det er vel ikke så mye som skal til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...