Gå til innhold

Er det noen som er her?


Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Alle vi marsdamer har jo født for lengst, men jeg tenkte det kanskje var noen her som titter innom?

 

Litt koselig å lese om alle babyene som er kommet. Vi delte jo forum noen mnd så kan ikke dere som vil oppdatere litt om deres barn?

 

Jeg begynner... hehe..

 

Lille Sigrid er blitt over 11 uker. Hun kom altså i februar. Hun smiler og har begynt å "snakke". Etter 2 uker med et helvete med bare sutring og nektet å sove på dagen, så har alt blitt så fint. Hun sover bra og hun er veldig blid og fornøyd. Ikke noe kollikk barn her nei=)

 

Det var litt om oss=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vibeke!

Jeg er bare og titter innom litt sånn av og til. Klarer ikke å forlate BIM. Men marsklubben inne på DIB er i aktiv bruk ;)

 

Jenta mi er snart 7 uker nå og er kjempeherlig :)

Sliter med søvn på dagen her også, det har vi gjort siden hun bare var et par uker. Går til kiropraktor og soneterapi med henne pga magen, ørene og søvn. Håper det hjelper :)

Ellers drøser hun og smiler masse når hun er opplagt! Kjempeherlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Titter stadig innom jeg også klarer liksom ikke å la være.. Brukte jo ganske mye tid her inne de 9 mnd. jeg gikk gravid.

 

Lille "store" Tinus er 8 uker han kom til verden 10.mars og veide 4080kg, nå veier han 7500 kg og er ganske god og rund tror jeg har fløte i melka he he ... Han sover meste parten av dagen og er kun oppe en gang på natten men synes ikke det er ille når han er i seng til mellom åtte og ni hver kveld..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...