Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Noen som skal noe morsomt i helgen her? Jeg er ferdig med stresset før deadline og er klar for helg:-) Skal dessverre bare rydde kjeller og shine, om ikke det plutselig dukker opp noe artigere;-) Svigers kommer til uka og da må det være litt strigla føler jeg:-)
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Jeg skal i konfirmasjon og gruer vettet av meg, siden hele familien skal være samlet.... Kunne godt ha vært uten denne dagen.. Blir nok til at jeg bruker hele søndagen på å samle krefter, blir nok helt utlada etter denne helga Ellers har vi bestilt tur- sjæresteturen vår:) Ha en fin helg da!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 Takk i like så:-) Deilig med kjærestetur da - vi reiser om 4 uker og blir borte i 3, første uka med lille rosa og så kommer de to store ned uka etter:-) Gleder oss helt vilt nå!
Karomamma Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Nja, skjer litt av hvert her. Jeg jobber hjemme i dag. Har nettopp hatt telefonkonferanse med Finland og München (grøss!!) og ellers har jeg planer om å komme med ut av pysjbuksa snart... Jeg må shine litt i heimen, det kommer eiendomsmegler hit kl. 14. Vi skal få ny verdivurdering sånn at vi kan gni oss i hendene over all cashen vi har tjent det siste året, he he... Ellers så skal vi på dugnad i morra og så skal vi bare kose oss med Karosnuppa! Heldige dere som skal på tur snart!! Ble det Barcelona, superdupermamma, eller hvor går turen?
♥Snulder Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Nja... morsomt og morsomt... Vi skal i velkommen til Norge/brylupsfest/vikingfest.... Nabodama har importert faren til eldstejenta fra Usa... De giftet seg i New Orleans i april, og skal ha supriseparty for ham i morgen! Han skal liksom innvies i Norske tradisjoner...Hehe... blir fint for en svart amerikaner å bli tvunget til å "fornorske" seg oppi Nannestad-skauen med vikingmat og div. tenker jeg....
Trollmora Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Så veldig spennende kan jeg nok ikke skryte av for denne helgen heller. Skal dra med meg ungene på kjøpesenter i etterrmiddag for å kjøpe bundadskjorte til den store Trollungen. Eller så blir det vel en vanlig hjemmehelg med leking med ungene, hagearbeid, litt innearbeid, besøk av en venninne og grilling til middag. Helt vanlig greie med andre ord, men samtidig veldig koselig )
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Hei Karomamma. Nei, vi kom oss ikke til Barcelona. Vi fant billige flybilletter til Nice, så nå blir det å tørke støv av fransk kunnskapene. Blir deilig uansett. Barcelona får vente:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå