Gå til innhold

Noen her som har/har hatt falske rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde det nå for 3 uker siden, var på sykehuset på kontroll, men alt så bra ut, så jeg ble sendt hjem igjen... Fikk det igjen nå på onsdag, reiste på sykehuset, og måtte være på føden til i går, for observasjon.....Synes dette er litt skummelt jeg...

Er det tegn på at kanskje fødselen kommer til å starte før termin, eller hvorfor får man slik??

noen som har hatt dette, som kan fortelle litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan føltes de falske riene da? jeg lurer litt på om jeg også har hatt det skjønner du. Jeg vet om to stk som hadde endel falske rier og begge fødte tre uker før termin....

Skrevet

de var mye sterkere enn kynnere, skikkelige tak, akkurat som rier, (hvis du har født før?) hadde sterke menssmerter i magen hele tiden, åsså kom det ekstra kraftigere takk, ca hvert 5 min... åsså fikk jeg også skikkelig vondt i korsryggen.......

Skrevet

jeg har jo aldri født før, men magen var steinhard og det kjentes ut som tidenes verste menssmerter..det kjentes ut som noe stakk nedover i kjeden også. og det gjorde skrekkelig vondt i ryggen.. det gav seg etter en stund.. På meg kom det ikke med noen minutters mellomrom.. det var bare en lang konstant smerte men den tok "tak" innimellom så det kjentes enda verre ut. Satt i familiebesøk under en middag og jeg visste omtrent ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Måtte på do sånn fire ganger under middagen.. ikke noe særlig.

Skrevet

dette høres veldig ut som slik jeg hadde det...

for jeg å hadde jo en lang konstant smerte, men ca hvert 5 min kom det ekstra tak oppå det igjen... da sto jg å krølla meg, å tårene rant.....

Fikk beskjd på sykehuset at dette var falske rier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...