Gå til innhold

Noen her som har/har hatt falske rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde det nå for 3 uker siden, var på sykehuset på kontroll, men alt så bra ut, så jeg ble sendt hjem igjen... Fikk det igjen nå på onsdag, reiste på sykehuset, og måtte være på føden til i går, for observasjon.....Synes dette er litt skummelt jeg...

Er det tegn på at kanskje fødselen kommer til å starte før termin, eller hvorfor får man slik??

noen som har hatt dette, som kan fortelle litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig usikker paa om jeg har hatt... for jeg vet liksom ikke hvordan de skal kjennes ut.. men jeg vaaknet her en naatt med SINNSYKE smerter i den ene siden av ryggen.. disse tok seg opp hele tiden.. og beveget seg over hele ryggen.. kjennte paa magen og den var ikke hard som jeg kan huske.. vet med sikkerhet at dette ikke var kynnere.. det var helt sinnsykt vonde smerter som bare forsatte i ryggen..

Klarte nesten ikke puste.. maatte reise meg opp, gaa innpaa sofaen og legge meg med hodet ned og med rumpa opp om du skjoenner.. og proeve aa puste.. sto paa alle fire nesten.. var saa grusomt vondt.. graat innimellom.. dette ga seg etter en liten stund... og etterpaa kjente jeg ikke mer...

Jeg var livredd naar dette skjedde... var sikker paa at noe skulle skje.. bestemte meg for aa ringe foeden om det ikke ga seg snart, naar jeg laag der.. men heldigvis gjorde det det...... Jeg aner ikke hva dette er..

Hadde igjen smerter i ryggen... de er vonde.. men var laaangt i fra saa vonde som jeg opplevde den kvelden... Kan dette ha vaert falske rier ?

Hvordan opplevde du dine rier .. ? hvordan foeles d.. ?

Skrevet

i det siste jeg skrev om at jeg hadde igjen smerter i ryggen, saa var det noe jeg hadde i natt.. glemte aa faa med det..

Skrevet

jeg fikk først menssmerter i magen, som bare ble vondere og vondere, så ble det slik at jeg hadde vondt hele tiden, men ca hvert 5 min kom det enda kraftigere tak.....

dette startet ca kl 09.00.. rundt kl 11.30 begynnte jeg å få vondt i korsryggen i tillegg.. men bare nederst i korsryggen...

Skrevet

ja for d var det jeg fikk ogsaa.. alsaa smerter i korsryggen.. men di begynnte bare paa den ene siden.. og gikk over hele korsryggen til slutt.. var dette falske rier jeg hadde da?? var siiiinnsykt vondt.. ble vondere og vondere, foer det endelig til slutt forsvant..

Skrevet

høres jo veldig likt ut det jeg hadde, å jeg fikk beskjed om at det var falske rier....så kan nok hende det er det du hadde å ja....

men får du det igjen, så ring føden å snakk med de...

når i august har du termin? jeg har termin 6 aug.

Skrevet

hei:)

jeg har vært på sykehuset for falske rier 3 ganger..første gang var jeg 21 uker..andre gang var jeg 22+4...

de tok mål av livmorhalsen min (med innvendig UL) for å se om jeg hadde noen åpning..og siden jeg ikke hadde det, var det heller ingen fare for for tidlig fødsel..jeg fikk bare KLAR beskjed om å holde meg i ro, og slappe av...

om de på sykehuset mente det er en fare for for tidlig fødsel til deg, hadde de nok informert deg om det...så dette går nok bra skal du se:)

men du må aldri være redd for å ringe inn på føden..uansett hva det er av ubehageligheter du går å føler på:)

masse lykke til:)

Skrevet

Jeg har termin 26 august.. huff.. om dette skjer igjen, saa kommer jeg nok til aa kontakte foeden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...