engutttil=) Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 bestilte vogn fra emmajunge i februar og sku ha fått den for snart en måne sia! fikk beskjed at d har vært brann på emmajunge så alt e forsinka! det e ikke sikkert eg får vogna før termin 30 mai! eg e super lei meg!
minime<3 in belly Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Jeg bestilte også vogn i februar og fikk beskjed om at min skulle komme i uke 24-25, 3 uker før termin, men når jeg leser dette så lurer jeg på om jeg skal ringe de og høre om min også blir forsinket... For da vil jeg heller ha en annen farge enn å vente over tiden.... Kan jeg få spørre hvor du har bestilt den?
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jeg bestilte også vogn i midten av februar og har enda ikke fått den. Bestilte Teutonia-vogn på lilleprinsen.no, fikk beskjed om at den skulle komme i februar eller mars. Men nå er det altså midten av mai, og jeg har termin om ca 3 uker, så nå har panikken begynt å melde seg..... Kunne visst få tilsendt lånevogn, men det blir ikke i lik bag og farge og blir uansett liksom ikke det samme... Kjedelig å styre med slik nå rett før termin, ihvertfall når vi var ute i supergod tid og ikke har oss selv å takke.
ltn :) Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 j ville ha ringt litt rundt på forskjellige butikker her i landet det er sikker noen som har vognene som dere sak ha. de fleste sender vognene, så det ville j ha prøvd for er det bare 3 uker igjen til dere skal ha kan det jo hende at babyen kommer før tiden oxo.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Hvilken farge skal du ha? Vet de har noen vogner på lager på Rudo på Strømmen av vogntypen City Cross.
mamma til 2 prinsesser Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Vi bestilte vår på Rudo på strømmen. Skulle ha vogna i uke 15, bestilte i januar eller noe... men fikk den for 2 dager siden. Vi ringte å maste 100 ganger, de hadde jo ikke vett på å ringe å si at den var forsinka en gang...
Bambi på slankern Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 min ordre var også utsatt, men eg har fått kjempegod service i butikken(BABYKOS; karmsundsgata, Haugesund) Fikk Låne med meg en valgfri Citybag, og så fikk jeg understellet til en annen vogn i mellomtiden.. dette skal jeg levere inn igjen når de får inn den vognen jeg har bestilt... Kommer ikke til og få vognen før etter termin... men syns det er kjempe service og låne ut utstyr i mellomtiden..
engutttil=) Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2007 eg bestilte den hos exit på kjøpesenter! Eg e super skuffa!
engutttil=) Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2007 ska høre me de om eg å får låne utstyr! dem har den eine delen citybagen og ei citycross vogn men i anna farge! nåkka må eg no få før babyen e ute!
Mayla;) Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 Oi, det var dårlig... Vi bestilte oxo vår der i januar, men fikk den i slutten av april. Men de sa det når vi bestilte at det ville ta opptil 4 mnd å få den! Den skulle visstnok produseres i uke 17 og komme til butikk i uke 19 (som er nå).
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 12. mai 2007 #11 Skrevet 12. mai 2007 Heisann NR1:) Hehe vi har jo bestilt akkurat samme vogn, på akkurat samme plass;) Eg ville bare sei at eg har opplevd kjempe service i fra Exit, eg blei jo også skikkeli skuffa sia vogna blir forsinka, men som deg har dem fått inn bagen min;) Så dem sa at eg kunne få låne understell tell bagen, sånn i mellomtia, tell vogna kom hvis eg ville! Du får sikkert samme tilbud om du spørr, dem har sikkert bare glemt å spørre deg;)
minime<3 in belly Skrevet 12. mai 2007 #12 Skrevet 12. mai 2007 Jeg sendte mail til butikken jeg har bestilt vogna våres i og fikk svar i dag om at min bestilling blir ikke påvirket pga. brannen som har vært på systua. Jeg er lykkelig! Lykke til med deres vognjakt.
lobbe Skrevet 12. mai 2007 #13 Skrevet 12. mai 2007 Hei! Hvilken Emmaljunga vogn var det, for den som jeg ønsker kan jeg ikke få?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå