KristineMed2Sønner<3 Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Våknet helt automatisk mens jeg holdt handa på magen, hvor det da var en stein hard klump på venstre side litt nedfor navlen!Det var sånn at når jeg lå, så jeg at det var mye høyere enn på høyre siden. Dette er første gangen jeg har opplevd! Litt tidligere før jeg la meg var det vledig aktivt nedi der med sprukne bobler. Så nå må jeg si det begynner å skje ting altså Fler som har opplevd dette? Hihi... Jo så begynner jeg min 16.uke idag!
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jo :-) Har skjedd de 3 siste dagene jeg har våknet med meg... Veldig rart å både se og kjenne, det er som du sier stein hard :-) Kristine :-)
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 jeg har også en sånn hard klump på ene siden. Hver morgen når jeg våkner kjenner jeg noe som ligger på ene siden. Når jeg står opp, forsvinner det liksom. Går ut fra det er ungen som ligger der. Litt artig! Har ikke kjent noe liv enda, venter spent. men hørte hjertelyden i går så vet iallfall det er fullt liv der inne! Er godt inne i min 17. uke.
minime<3 in belly Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har siden veldig tidlig godt kunnet sett hvor sønnen min ligger.... Han har ligget på høyre side hele tiden og når jeg har ligget på magen har jeg sett helt skjev ut... hehe... det er ille morro... Men nå for 3 uker siden flyttet han seg opp fra hjørnet sitt... da trengte han mer plass. Jeg er i uke 31 nå, snart 32 og han flyttet seg i uke 28. så det kan jo hende barnet ditt ligger slik helt frem til da på deg også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå