Gå til innhold

hva ville dere gjort?(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å gjøre en laaang historie kort, gamlesjefen min har slutta, og nysjefen er en stor idiot!! Han har kommet med flere idiotiske trusler til de ansatte, han bruker videoovervåkning mot dem og viser ingen respekt for de ansatte! Jeg var butikksjef da jeg gikk ut i permisjon, men nå har han ansatt en ny 2 mnd før jeg skal tilbake i jobb. Hun har fått fast jobb, ikke vikariat! Han har også sagt tind til de som jobber der som f.eks at jeg ikke har krav på noe som helst når jeg begynner på igjen..... Også har han funnet frem en skriftlig advarsel jeg fikk for foreintkomming for over 5 år siden...

Det er tydeli at jeg ikke har en særlig trivelig jobb å komme tilbake. Ville dere ha sagt opp nå, og begynt å sett etter noe nytt? eller ville dere ha organisert dere, begynt på igjen og sørga for at du og dine ansatte fikk det dere har krav på?? De fleste som jobba der når jeg gikk ut i permisjon snakker om å slutte allerede nå, for de gidder ikke mer, så vet ikke hvor mange kjentfolk jeg evt har i ryggen når jeg evt begynner på igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde begynt å se etter et nytt jobb, det er nok av de i disse dager, men gått tilbake til gamle jobben under tiden. Hadde nok ikke gidda starta krig med den dustesjefen nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...