Superlis Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Ser det er mange nye her inne,vil bare si velkommen til dere alle,så blir vi vel kjent etterhvert. Som de andre har påpekt så er dette en side for snill jenter,ikke noe tull her inne,dvs mye tull og tøys,humør og humor,men også støtte og omtanke når en trenger det:)))
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Signerer denne og håper at alle nye skal trives godt på "gamleheimen"
Lilleprins og mamma Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jeg er en av de nye som har hoppet over til dere fra BIM denne uken. Føler meg veldig godt mottatt!! Så dette tror jeg bilr et fint forum å henge rundt på. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere. :-)
Trollmora Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Henger meg på denne velkomsthilsenen; Velkommen inn til ett avhengisghetsskapende, trivelig og morsomt forum )
phantomet Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Jeg vil også bare slenge meg med Superlis, og ønske alle de nye hjertelig velkommen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå