Gå til innhold

Velkommen til alle "nye"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange nye her inne,vil bare si velkommen til dere alle,så blir vi vel kjent etterhvert. Som de andre har påpekt så er dette en side for snill jenter,ikke noe tull her inne,dvs mye tull og tøys,humør og humor,men også støtte og omtanke når en trenger det:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne og håper at alle nye skal trives godt på "gamleheimen"

 

 

Skrevet

Jeg er en av de nye som har hoppet over til dere fra BIM denne uken. Føler meg veldig godt mottatt!! Så dette tror jeg bilr et fint forum å henge rundt på.

 

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere.

 

:-)

Skrevet

Henger meg på denne velkomsthilsenen; Velkommen inn til ett avhengisghetsskapende, trivelig og morsomt forum :o)

 

Skrevet

Jeg vil også bare slenge meg med Superlis, og ønske alle de nye hjertelig velkommen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...