Gå til innhold

skummelt og hente posten:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi venter på svar fra udi om familiegjenforening, er vel lenge til det kommer svar enda, men alikevell blir jeg kjempenervøs når jeg finner en konvolutt i postkassen jeg ikke umiddelbart vet hva er.. fikk en sånn i dag.. sjelver på hendene enda jeg.. var bare reklame, men konvolutten var helt nøytral...

kommer til å bli nervevrak av dette jeg:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff. husker hvordan det var. men vi fikk aldri noe brev faktisk. Fikk beskjed om på intervjuet at behandlingstiden var 3-4 mnd. da det hadde gått 3 mnd ringte jeg udi og spurte hvordan det gikk med saken. Fikk da beskjed om at papirene var oversendt politistasjonen. Vi kunne bare drea dit å få limt tilatelsen i passet til mannen min. Og ingen tenkte på å sende ett brev til oss om at det var ferdig behandlet. Hadde ligget på politistasjonen nesten en mnd når jeg ringte..

Skrevet

Akkurat det husker jeg veldig godt. Det å hente posten var nesten det verste, og SÅ deilig når man hadde gjort det og ikke funnet noe skummelt. Da var det en hel dag til neste gang. Søndager var favorittdagen min fordi da kom det ikke post. Helt villt, men sånn var det.

Krysser fingrene for dere! Forresten, har dere ikke akkurat levert søknad? Det er laaaang behandlingstid, så du trenger sikkert ikke å være nervøs helt enda.

Skrevet

Jeg husker det der veldig godt. Men det kom aldri noen konvolutt, mannen min fikk en telefon istedenfor. Litt rart synes jeg, ettersom jeg hadde understreket at jeg gjerne ville ha det skriftlig, bl.a. fordi mannen min på denne tiden ikke var veldig stødig i verken norsk eller engelsk og jeg var redd han skulle misforstå noe hvis de bare ringte. Men, meldingen "dere har fått innvilget familiegjenforening" er vel ikke til å misforstå:-)

Håper alt går bra for dere!

Skrevet

Det synes jeg også! Særlig etter at vi hørte fra en nabo at han hadde snakket med noen uniformerte politifolk utenfor her som sa de lette etter ''en nigerianer som bor i blokka her''. De lurte på om han kanskje viste hvem det var... Helt merkelig spørr du meg!!!

Prøver forresten å ringe udi nå, men der er det jo ingen som svarer og servicekontoret har de stengt.

Nå svarte de forresten, vi har ikke fått saksbehandler ennå vi! Og det har alt gått 4 mnd...Jaja, egentlig ikke overrasket da..

Jeg krysser fingrene for dere jeg Charlotte (også håper jeg du krysser dine for oss :) )

Hilsen tidligere YoungMama, nå:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...