sofi 81 Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Jeg er nå 13 dager på overtid. Er rimelig frustrert, men jeg blir vel satt igang snart. Er det flere som har gått leeeenge over tiden?
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 jeeeg;) 13 dager siden termin i dag... time til overtidskontroll i morgen...
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 jeg er bare 12 dager! men hakk i hel! hvordan gaar det med dere to da? jeg har det pluttselig mye bedre igjen naa. gaar greit! naa skjer det snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå