Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 jeg skal gifte meg om et år... jeg har valgt min svigerinne som forlover,siden jeg følte at vi var bestevenner...vi er like gamle (eller unge) begge to da... men greia er at nå viser det seg at hun hele veien bare har vært falsk. hun triller min bror rundt lillefingeren og ber han om å velge mellom meg og henne.(!!) min bror jobber på platform,og når han er der så er jeg "verdens beste venninne",da går jeg og min svigerinne på kafe og shopper sammen og er veldig mye sammen. men med det samme han kommer hjem ,så er jeg et problem. min bror går fem på. Hun er virkelig ikke den jeg trodde hun var. Nå startet hun en konflikt av en liten tabbe. hun kaller meg barnslig (eneste jeg gjorde var å vise følelser og si at jeg vil ha god kontakt med min bror). Da påstod hun at jeg var barnslig som viste slike følelser. Når ble det egentlig barnslig å vise følelser? Det hele virker som en plan. Hun har tideligere hatt endel konflikter med min mor, som har ført til at de ikke lenger er på talefot. og nå dette. hun skviser ut de få min bror har igjen i familien. Jeg føler at jeg ikke kan ha henne som forlover. Er jo ganske idiotisk å ha en falsk bestevenn til forlover da. Jeg har en gammel barndomsvenninne jeg kan spørre om å være forlover. er ikke mangel på alternativer. Det er bare det at jeg er så såret over at hun kan være så falsk og i tillegg drive det så langt. At jeg kunne være så naiv... herregud...hun er jo dødelig sjalu på meg! jeg og min bror har alltid vært sjelevenner og stått sammen gjennom tykt og tynt(har ikke hatt den mest problemfrie oppveksten man kan få). Skal han la seg presse i et hjørne? må han virkelig velge mellom 2 han er gla i ? Hva synes dere? Jeg har prøvd å forklare det best mulig... Hva skal jeg gjøre ? trenger hjelp og en skulder å støtte meg til nå,jenter..... velger å være anonym nå...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Jeg hadde ikke hatt henne som forlover. Si at du føler dere er for ulike, men at du ønsker at dere kan omgås på et saklig nivå for din brors skyld. For fredens skyld hadde jeg holdt meg unna hele dama. Da slipper du å høre på all dramaet. Konsentrer deg heller om broren din, og gi slipp på dama hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå