Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei 2. trimester

er det noen av dere som har en babywatcher? Jeg har litt lyst på, men lurer på om jeg bare blir mer stresset av det-skal jo helst bli litt beroliget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har:) Har hatt den siden uke 15 eller noe. I begynnelsen var det bare for gøy. Men nå har jeg en regel på at jeg ikke sjekker hvis ikke det er noe jeg bekymrer meg for.. Som hvis at det er veldig lite bevegelse etter en periode med masse bevegelse. Eller hvis jeg har hatt mye vondt i magen(som oftest pga hard mage). Jeg bruker den rett og slett for å ikke bekymre meg. JM var litt skeptisk,men jeg forklarte at den var bare i bruk for å berolige meg,så da var det greit. Er nok mange som overdriver bruken av BW. Først er det gøy,men så faller hjertelyden,og da blir de stressa. Tenker ikke over at hjertet slår saktere når bebisen sover. Vanligvis så har bebisen min en hjertelyd på 140 når han er våken,over det hvis han er veldig aktiv,og når han sover så ligger den rett rundt 130. Vikig å ikke overbruke den,for det gjør mer skade enn det beroliger.

Skrevet

jeg har også :) signerer bare på Jiterbebis i magen's innlegg jeg :)

dessuten har jeg en sønn på 5 år, som synes d er veldig stas å høre hjertelyden til babyen. (og pappan, mest før han kjente spark)

Men, uansett moderat bruk :)

Skrevet

takk, det høres kjekt ut og dere har sikkert rett i at moderat bruk er bra. tror det blri bra for mannen å høre litt og, han er enda mer bekymret enn meg stakkar.

Skrevet

Det går ann å kjøpe vanlig stetoskop også. Tar kanskje litt lengre tid å finne hjertelyden, men den stresser ikke babyen.

Skrevet

Hvor kjøper man en sånn en, og hva koster den?

Skrevet

Dytt dytt dytt...

Hvor kjøper jeg en slik en??

:-)

Skrevet

Dytter også...hvor kjøper man, og hva er prisen?

Skrevet

Tror ikke det er noe poeng å bruke noe stetoskop før i 3 trimester. Btw, hvorfor sier du at det stresser babyen?? Det er ingen beviser på at det er skadelig i det hele tatt,så å påstå det blir litt feil. det er uansett ultralyder!!Lyder som mennesker ikke kan høre! Det at det er skadelig eller "farlig" for baby henger igjen fra gammelt av, da man ikke visste vikningen av dette.

Skrevet

Det går ann å kjøpe det fullpris på www.babywatcher.no eller høre om folk på 3.tri vil selge hvis de er i nærheten av fødselen.. Eller så kan man se om det er noen på www.finn.no Kanskje det er noe på kjøp/salg/auksjonssidene her?? Prisene er forskjellig på de brukte,ny så koster den 1 095,- + porto og sånt.

Skrevet

Har vært masse innlegg om folk som har bestilt fra babywatcher.no og ventet i flere mnd på den.. :) så lønner seg å sjekke om den er på lager og slik.

bruktpris ligger på alt fra 600-900kr.

Skrevet

sjekk på finn.no innimellom...kjøpte min der brukt til 800!Den fungerer fortsatt bra den:-)

Skrevet

heihei:)

jeg har en babywatcher til salgs:)

750 kr med 1 hel flaske, og en det er tatt litt fra:)

den er så lite brukt at den er god som ny:)

BARE Å ROPE UT:)

Skrevet

Hei!

Har du fått solgt babywatcheren ? Jeg er tenker å kjøpe meg en som er brukt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...