Gå til innhold

noen som har kjøpt noe på Le Redoute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det var noe fint der, men hvordan er kvaliteten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har kjøpt noen bodyer og pysjamaser.....syns både kjennes og ser bra ut! Pysjene kneppes opp nedover ryggen og over baken, og bodyene kan du kneppe helt opp, sånn at du bare legger babyen på bodyen (iværtfall de som jeg har fått!)....syns d ser praktisk ut! (",) Gjennstår å se da....

Skrevet

Jeg har oxo handlet der=) kjempe fine klær å de kjennes gode ut i kvaliteten=) jeg skal handle mere der=)

Skrevet

Jepp, kjøpt en del der - bra varer og også bra og rask service hvis man trenger å bytte noe (litt uvant med sånne franske størrelser). Anbefales!

Skrevet

ja husk at det er andre størresler bare....myyyye mindre enn hva vi er vant til..

Skrevet

Petit Bateu er jo av beste kvalitet, og mye billigere enn å kjøpe i butikk også, så anbefaler iallefall å handle det merket. Har ikke kjøpt noen andre barneklær, men en del klær til meg selv og er stort sett fornøyd. Men man får hva man betaler for, kvaliteten på de litt dyrere klærne er veldig bra, men har fått noe ræl også, som ser fint ut i katalogen/på nettet, men av elendig kvalitet.

Skrevet

Har kjøpt endel der oppgjennom ja,syns merker som Cocoon og Okaou er deilige:) Har kjøpt ei jakke og en kjole til lille i magen fra Cacharel,super nydelig!

Skrevet

har bestilt sann vognpose ting der ------- > den der:p men den har ikke kommet ennå, så vet ikke kvaliteten.

Skrevet

Den har jeg og bestillt! Venter spent.

Skrevet

Jeg har bestilt litt college-tøy, joggebukser og gensere til mine litt større barn. Helt topp barnehagetøy, har tålt vask etter vask. Veldig fornøyd jeg ihvertfall. Og greit med litt variasjon fra H&M som jo 80% av ungene i barnehagen har...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...