Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Hvor ofte skjer dette at de ser feil kjønn?i uke 19?
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Jeg fikk beskjed i uke 16 om at det var gutt,og i uke 19 sa de det var jente. Vet ikke hva jeg skal tro no,men skal på 3d på tirsdag,så håper vi får vite sikkert da:)
minibolla Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 jeg har hatt skikkelig jente følelse hele tiden, men på ul sa de det var gutt..bare lurte på om de kunne ta feil når de så kul?hihi..kan man ta 3d i uke 20,har hørt det er best etter uke 24? is å fall vil jeg og
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har også veldig jentefølelse,hatt det hele tiden. jepp,de kan ta feil,på et tidspunkt er de veldig like der nede, men hvilken uke var du der da? De sier det er best etter uke 24. Det er verdt å ta uansett da,så gøy det må være:)
litakine og Theodor Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 dem sa gutt til meg på ultralyd, og visste meg ennå en liten penis (uke 19), men tror fortsatt det er jente jeg, hehe...
prøvekluten+3små Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 jeg fikk høre "nei du,der er det ikke mye mellom fota nei" så håper da for ungens skyld da at det virkelig er en jente,og ikke en gutt med microtiss *fnis*
Lille_mor mamma til to!! Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Ei venninne av meg var på UL 2 mnd før termin, og fikk vite at det ganske sikkert var ei lita jente! Men... 2 mnd etter fødte hun en liten gutt!!! Kan si jeg ikke trodde pappa`n da han ringte å sa dem hadde fått en gutt!!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 er vel sjeldnere at de tar feil når det er påvist gutt:) Men har hørt kjempe mange som har hørt at de skal få jente, og ut kommer en liten gutt:) hihi Jeg fikk vite gutt i uke 19, men skal på 3 d i uke 25 så da regner jeg emd at jeg får vite med sikkerhet hva det blir:) Men jeg har allerede kjøpt en del gutt tøy da, men men:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå