prøvekluten+3små Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 finns jo en sekk som hører til den..personlig ville jeg ikke hatt en tung stellebag på styret til den vogna da men..er jo bare tre hjul,og den kan jo finne på å tippe
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jeg kjøpte en rimelig svart en fra BabyDan, har vært veldig fornøyd med den i snart ett år nå. Anbefaler deg å ikke gå i fella med å kjøpe ei kjempedyr stelleveske, man kan jo nesten bruke hva som helst.
lifa og Eline Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Jeg brukte rett og slett en liten adidas ryggsekk som jeg la under vognen. Når jeg handlet tok jeg den på ryggen. Men jeg tar ikke med stellebagg når vi bare skal på tur i butikken elelr gå en runde, den er kun med når vi f.eks. er på apen barnehage skal til byen for å handle eller bort.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Det finnes en helt super stelleveske til Quinny vogna, og jeg mener IKKE sekken. Den koster 399,- på babyshop.
4skatter Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Hei, jeg har en enkel svart stelleveske som jeg kjøpte på babyshop, tror det er Babytravel/babydan eller noe sånt. Helt grei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå