Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Er det noen som vet om jeg må koke vannet jeg skal gi til gullet på flaske? Er i spania og bruker jo kun flaskevann, er det da nødvendig koke dette før han får det? Jeg har kokt det til nå, men han er jo over 3 mnd nå, og mtp at det i utgangspunktet er flaskevann så tenker jeg at jeg kanskje kan slippe ;) Takker for svar;) noen som vet?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Fikk beskjed om at når de begynner å dra seg rundt på gulvet og putte henda i munn så var det ingen vits i å koke vannet lenger..
Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 ok, han drar seg jo ikke akkuat rundt på gulvet, men han spiser hendene sine istedenfor tutt;) Men kan vel koke en stund til da;) Takk!
Nr-3-i-Magen Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Oi - har aldri tenkt på å koke vannet jeg! Er det også noe man skal gjøre? Vel - snuppa mi er 6 mnd nå, og har akkurat begynt å få smake litt vann, men jeg tror ikke det er der ho får mest bakterier fra. Alt går jo i munnen!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Om det er flaske vann tviler jeg på at det har noen særlig hensikt å koke det først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå