Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Er akkurat blitt alenemorr til min sønn under 6 måneder. Kan noen som har vært/er i samme situasjon gi meg noen råd? Hvordan går jeg frem med tanke på OS, dobbel barnetrygd osv. Hvilke rettigheter har jeg?? Er jo fortsatt i permisjon. Hvordan har far samvær når babyen er så liten. Erfaringer fra andre mottas med takk. Er så mye jeg lurer på.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Kontakt ditt NAV kontor,få en time hos en saksbehandler. De hjelper deg:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Barn så små pleier som regel å ha sammvær med far i hjemmet deres. Om du tar deg en tur ut eller velger å være der blir det samme men pga barnet er så lite. Dette har vært i tilfeller der far har kommet inn i bildet sent da vel og bemerke. Du kan skrive ut alle søknadene om OS på nett også barnetrygd,ekstra barnetilegg(fra 1 år) Har du et godt forhold til far ville jeg funnet ut dette med han, så lenge barnet er kjent med far kan det alltids være med far, men ammer du blir det kun dagsturer på noen timer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå