Gå til innhold

Xenical, noen med erfaringer???


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart begynne på Xenical, har nettop fått resept av legen min! Noen som har erfaringer med disse pillene, positive/negative?? hvor mye (ca) gikk dere ned i mnd? Går man ned like mye hele tiden eller dabber det av ettersom hvor lenge man har gått på dem?

Takker for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

jeg har prøvd, gikk ikke ned et gram. hadde bare renna bæsj etter hvert måltid.. plagsomt.. men tror ikke jeg spiste fet nok mat til å ta av med de. legger ikke på meg av fett men mengder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg bruker Xenical nå og går ned i vekt. Har brukt de tidligere også med godt resultat.

 

De fungerer veldig bra som en start for omlegging av kostholdet siden du automatisk spiser mindre fett for å slippe å sitte på do med rennende fettavføring som hun over her slet med.

 

Jeg har i hvertfall vært veldig fornøyd med de :o)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig at en får skikkelig diare av å spise fett! Disse pillene fungerer først og fremst som prevansjon mot fett. Dvs at jeg vegrer meg mot å spise fet mat fordi det er ubehagelig. Jeg har gått ned 6 kg på tablettene og er veldig fornøyd med de.

 

Det er mange som gir opp xenical pga diareen, men da må du kutte fett.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg har gått på den i 3 mnd. tok av meg ca 6-7 kg på di mnd. første mnd tok jeg ikke av meg nesten noe, var på tur til å gi opp. Fikk best effekt av å trimme litt og spise sundt i tillegg.. hadde ikke diare etter hvert måltid, men hver mårra kl 0730 måtte jeg renne på do, da var det kjekkt å veie seg etterpå ;) Har bestilt ny kur nå for har ennå noen kg igjen. Er veldig fornøyd med denne, for man går ikke for raskt ned i tillegg som man legger litt om på kosthold og man får litt lyst å trimme for å få mere resultat. dette igjen gjør det enklere å holde vekta etter på. Ser det er 1 mnd siden du skrev innlegget.. hvordan går det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 år senere...

Annonse

Hei,

lurer på om det er noen her med erfaring med Xenical som drahjelp i slankingen? jeg har fått det av legen min fordi jeg har en bmi på over 32, som tilsvarer fedme.

Har så langt gått ned 3 kg på en uke, men av en eller annen grunn blir jeg litt "forstoppet" av denne? Har overhode ikke merket noe til bivirkningene man kan få (løs mage, oljete avf osv), heller tvert i mot og lurer på hva jeg kan gjøre når jeg blir såpass forstoppet - euhealth24.com/no/drug/xenical-generic

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...