Gå til innhold

fikk ingenting i bryllupsdagen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjedelig synes jeg. mannen min har aldri kjøpt noen gave til meg. noen andre som bor med en kjedelig mann????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp! Aldri fått gave utenom bursdag og jul - til og med ikke når vi fikk en sønn... f... ta'n - vel, jeg har blitt vant til det. Så på vår første bryllupsdag tok jeg med han ut på resturant!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Min mann er likedan, det er ikke det at han ikke kjøper noen ting. men jeg får alltid blomster på br.dag, bursdag, valentinsdag, morsdag. o.s.v.

Det er jo koselig, men syns at det alltid er en lettvint løsning.

Jg husker spesielt en farsdag, hvor jeg tråkka rundt i shopping senter med jentungen, i 2 timer, for å finne en farsdagspresant,jeg vet han viulle like. Altså ikke bare kjøpe en tskjorte.

et par uker før neste morsdag, hadde jeg kjøpt meg et par bukser og en topp. Gjett hva jeg fikk i presang på morsdagen.

Jepppppppp. Helt enig. De var de samme klære jeg hdde kjøpt et par uker føre.

Skrevet

HEhehe... hadde nok biltt ganske overraska hvis det kom gave på bryllupsdagen fra gubben min ja... han husker jo knapt sin egen bursdag og er ikke akkurat mr. Romance. Julegaven min ifjor var et armbånd jeg hadde kjøpt selv som han skrev merkelapp til...

MEN begge gangene jeg lå på sykehuset og fødte barn, har han helt av seg selv kommet med et nyyydelig smykke til meg. Favorittmotivet hans er hjerter. Og det er jo utrolig sjarmerene, selv om det kanskje ikke er så veldig originalt. Han kjøpte en orkide til meg på bursdagen min i høst, han hadde selvsagt glemt at det var den dagen og kjøpte blomsten på vei hjem fra jobb i full fart, men han PRØVER i hvert fall.

Jeg har lært meg til å ta de små forsøkene hans som noe positivt, istedet for å irritere meg over alle de manglende forsøkene... hehe :)

Skrevet

Hadde jeg ikke sagt noen ting så hadde jeg sikkert ikk fått noe jeg heller. men jeg sier feks at jeg har kjøpt noe til han. Da vet jo han at han må kjøpe noe til meg.=) Til 1 års bryllupsdagen vår sa jeg at jeg ville ha blomster (elsker å få det), for han hadde nettopp komt hjem (resier på båt) så han hadde ikke mulighet til å få kjøpt noe annet. Greiest i si ifra så får man det man vil=)

Men han glimter til han også, med noe jeg ikke hadde tenkt jeg skulle få i det hele tatt! og det er kos=)

Skrevet

Jeg får ikke av han, og han får heller ikke av meg, så da er vi like gode/dårlige begge to ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...