prøvekluten+3små Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 hihi,bare MÅTTE kjøpe en liten kjole her om dagen jeg...feire litt liksom.. når ska dere handle utstyr som vogn og bilsete og slikt?
Miss L å di Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 jeg er 22 uker og har ikkje kjøpt inn en døyt. Har bestemt meg for barnevogn, men aner ikke når jeg skal kjøpe den...
prøvekluten+3små Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 vi skal til svinesund når jeg er 22 uker ca,så regner med vi blir å gjøre unna litt der om det er veldig mye billigere enn her hjemme
MiniMeAndMe+spire Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Er i uke 22 nå ifølge bim, og var ute og kjøpte litt rosa og nusselige klær igår for da fikk vi vite at vi venter en liten jente!! Men har ikek kjøpt inn noe mer ennå. Synes det er vanskelig og velge vogn etc...
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Nå er det ikke så mye vi trenger i utstyr da siden vi har en storesøster... Men klær er tradisjon som skal kjøpes inn litt rett etter UL og fått vite kjønn
Brenda med 2 ute Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Er i uke 27 nå og har fått en barnevogn Brio Happy, en joggedress, to bodier, to luer, teppe. Arvet en sprinkelseng med sengetøy, og en bilstol som brukes etter den første bilstolen Det eneste jeg har kjøpt er en Marimekko tåteflaske, Hi hi den syntes jeg vaaaar så fin! Skal handle litt mer til sommeren, gleder meg=)
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Du får komme innom på en kopp kaffe når du skal til svinesund da, hehe... Husk at happyland inne på svinesund-området er billigere enn babyproffsen på nordby-senteret! Servicen er også bedre på happyland. Jeg skal handle på happyland i juli jeg, trenger baby-bilsete, seng og stellebord.. Er penger å spare i sverige.. Har alt kjøpt morsomt "laban" tøy til babyen der, skulle bare kikke, men det var jo så mye nusselig, hehe.. Ellers har jeg kjøpt noen blonde-bodyer, stelleveske og en baby-dress med huskeliste til pappa på magen... hehe, kunne ikke la være,gubben flira litt og spurte om det sto noe om hvilken vei som var opp og, hehe.. Er koselig med baby-shopping altså...
prøvekluten+3små Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2007 hihi,kommer innom jeg;o) men seriøst..den happyland..sist vi var i svinesund fant vi ikke den butikken..ikke at vi leita så innmari,men dog..hørt noen si den ligger inne ved alle eurocash(?)butikkene og der all snopen er?stemmer dette? var inne ved nordbysenteret sist,så si man kjører derfra,er happyland da langt unna?
Sommerfuglmage Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har ikke kjøpt inn noe ennå og er i uke 19/20. Det skyldes i alle hovedsak at vi har en datter fra før, og har mange av de tingene vi trenger. Sist begynte jeg tidlig, men kjøpte bare litt og litt. Det synes jeg var veldig koselig. Tror vi kommer til å starte innkjøp om ikke så lenge. Vi venter tvillinger denne gangen, og jeg synes det er godt å ha så mye som mulig klart. Barneseter, vogn osv. Vi skal jo på mange ultralyder, så jeg venter nok med å kjøpe klær til vi vet hvilke kjønn som kommer denne gangen. Er det jenter, eller i alle fall en jente har vi jo mye fra før. Og så har vi noen vi kan arve etter dersom det blir gutt/gutter. Det minste tøyet rekker man jo bare såvidt å bruke. Jeg synes det var veldig godt når seng og vogn var på plass forrige runde. Blir nok det jeg satser på denne gangen også. Ammepute var det også deilig å ha! Jeg gleder meg veldig. Tror dette med å kjøpe ting er en del av glede og forventning hos meg. Kanskje er det "nesting"-behovet som gjør seg gjeldende:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 Vi vil nok begynne å kjøpe inn noen få ting etter UL 1.juni hvor jeg da er 18 uker på vei. Men får vell vente med de store tingene til engangsstønaden kommer:) Men er jo stas å kjøpe noen klær osv. hvis man har fått vite kjønn:)
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 11. mai 2007 #11 Skrevet 11. mai 2007 Happyland ligger her: Du kjører fra nordby til svinesund.... tar av inn til svinesunds-området.... (der eurocash,maximat og all godisen er, hehe)... bare følg veien rett frem til den stopper (t-kryss)... Ta til høyre og bare følg veien så får du happyland på høyre side, ligger nesten innerst (ca 350 meter) Om du bare følger veien der så kan du ikke unngå å finne det....
gullis og snuppis Skrevet 11. mai 2007 #12 Skrevet 11. mai 2007 Kjøpte litt klær i blått etter ul i uke 18 Og så har vi fått litt etterpå av mamma og svigermor + fått låne litt brukt av søsteren min. Er 25 uker nå. Tror kanskje jeg ikke skal kjøpe så mye mer klær før fødselen. Trenger vel ikke så mye første tiden, og har begynt å bli litt nervøs for å handle for mye blått i tilfelle jordmor tok feil på ul.. Vanskelig å finne noe fint som er nøytralt synes jeg. Ellers har vi ordnet med vugge og stellekommode som vi skal låne av noen i familien. Nå har vi begynt å tenke på vogn, og sliter litt med å bestemme oss for hvilken vi skal velge!
Hege33 Skrevet 11. mai 2007 #13 Skrevet 11. mai 2007 Uke 18+6 Har kjøpt noen småting som ett par utedresser,bodyer,sparkebukser og hentesett. Alt i nøytrale farger, siden vi ikke vet hva det blir. Har jo en del ting etter storebror som seng og klær, men mangler ennå det dyreste som stellebord, vugge og vogn. Har ennå vognen etter storebror,men det er 6 år siden han kom till verden, så nå ønsker jeg ei ny =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå