enpå3ogenpå1 Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Synes det er så utrolig godt med iskaffe, og har veldig lyst til å prøve den nye fra Tine. Det står at den skal være ultrapasteurisert. Da må den være trygg vel? Hva tror dere?
litakine og Theodor Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 tror ikke du skal være bekymret for at den skal være utrygg, alle melkeprodukter i norge er pasteurisert (med unntak av visse oster)... Nyt ivei
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Den er nyyydelig! Anbefaler den som har redusert sukkerinnhold (lilla og sølvgrå pakning) for de andre (rød og sølvgrå) er veeeeldig søte.
litakine og Theodor Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 den nye som har kommet er ikke så søt den heller... men jeg liker fortsatt mocca best jeg, er glad i sukker
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Godt å se at det er flere som koser seg med iskaffe =) noe god må man unne seg...Bare husk at det går på den daglige koffeindosen,så ikke så lurt å drikke for mye
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 lker også mocca veeeeeldig godt!=)namnam!
enpå3ogenpå1 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2007 Ja, Mocca er innmari god! Og bare til opplysning - Litago er faktisk upasteurisert (fant det ut etter at jeg hadde drukket opp). Så det kan lønne seg å dobbelsjekke. Og ikke minst som en nevnte - husk kaffedosen!! Da skal jeg nyyyyte en iskaffe, selv om været overhodet ikke tilsier det :-)
Yarn Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Litago ikke pasteurisert? Alle produkter fra Tine skal være pasteuiserte:) (Det skal stå på dem om de IKKE er det.)
Anele&Solstråla Skrevet 11. mai 2007 #12 Skrevet 11. mai 2007 drakk en senest i dag morges...mmm...herlig:)
enpå3ogenpå1 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. mai 2007 Åh - jeg er SÅÅÅ glad for at jeg har lest feil!!! Litago er også ultrapasteurisert. Så da er den helt safe den og. Gjett om jeg ble glad nå da :-D
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. mai 2007 #14 Skrevet 12. mai 2007 Jeg drikker cappuccino iskaffe fra Tine i bøtter og spann. Den er trygg som bare juling ) Men si meg, har dere fått med dere at den er kommet i 1-liter-kartonger også nå. JUUUUUUBEEEEEEEEEEEEEL!!! )
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #15 Skrevet 12. mai 2007 Kjenner en som jobber med meieriprodukter i norge. Hun var stort sett hysterisk på hva hun puttet i seg da hun var gravid... unntagen melkeprodukter produsert i Norge. De bør være så trygg at det ikke er mer farlig enn alt annet vi putter i oss. Hun sa til meg at jeg til og med kunne spise norske muggoster (ikke blåmugg) om det var sånn at jeg bare MÅTTE ha det. Men det har jeg valgt å kutte ut selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå