Gå til innhold

Flere som småblør? Er det normalt???


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, lurer bare litt, jeg.

Er uke 7+1 (ca), og smøblør litt om morgenen. Ikke friskt blod, men rosa på papiret... er det normalt? Kommer og går litt, ikke noe mengder å snakke om.. Mistet i fjor, så er naturlig nok litt bekymret denne gangen. Har ikke vondt eller noe. Takknemlig om noen kan berolige meg - eller si om e bør ta kontakt med lege, evt UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som blør tidlig i svangerskapet, og alt går bra. Det kommer jo ann på hvor blodet kommer fra. Slimhinnene blør jo lettere når en er gravis, så det er lettere å blø fra "ufarlige plasser".

Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å fått en henvisning til tidlig ul gjennom legen. Jeg fikk det uten problemer sist jeg var gravid. D gikk det ikke bra, men jeg begynte å blø mer og mer etter to dager med kun rosa/brun utflod.

 

Hvis du kommer på ul og ser at alt er bra, så blir det kanskje lettere for deg å slappe av?

 

Lykke til ihverfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk UL, ser ikke helt bra ut. Er noe der, men mindre enn forventet. Så enten regnefeil, at vi er kortere enn 7+2, ellers har det vel gått galt igjen. Tatt hCG i dag og skal ta på mandag, så får vi se hvilken vei det går. Regner nesten med at det har gått galt igjen, men skulle vel blø mer - og ha vondt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, får håpe det er regnefeil da!!!

 

Hos meg tok det en stund før det begynte å gjøre vondt. Jeg fikk kraftige smerter ca 4-5 dager etter at jeg så det første blodet. Hdde litt mensmurringer før det. Hos meg var det antagelig ikke liv etter uke 6 eller 7 forrige gang, og gikk helt til uke 13 før kroppen begynte å reagere...

 

Håper det beste for deg! Men uansett så får du kanskje et svar på mandag da. Jeg syntes faktisk det var godt å få et svar da jeg kom på ul, heller det enn å gå med uvissheten og usikkerheten jeg gikk med i tre dager før ul.

 

Lykke til i hverfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...