katrine har fire gutter Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Definisjon på normal vektøkning:(hentet fra lærebok i obstetrikk(altså om graviditet og fødsel)) Normal vektøkning i svangerskap er den vektøkningen som faktisk skjer og som ender i fødsel av et friskt barn. Så slapp av. I mitt første svangerskap jogget jeg fram til termin, spiste ikke mer enn før jeg ble gravid og la alikevel på meg 20 kilo. Var nede i normalvekt etter tre måneder. veide 54 kilo i utgangspunktet. Neste svangerskap la jeg på meg 35 kilo, nede i 54 kilo etter et halv år Nå er jeg 37+2 med tvillinger og har lagt på meg 35-40 kilo. Og er slett ikke redd for å være feit resten av livet.
jentebabymom Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 koselig m twins da.... gleder deg nå vel. blir sikkert en del arbeid da lykke til me dobbelt så mye kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå