lucky!! Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Vi skal ha med babyen vår ut i robåt i sommer. Termin 4 juli så lille tassen kommer til å være veldig liten på sin første tur! Noen som veit om det finnes så små redningsvester å få kjøpt? Evt hvor.
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Hei, jeg er ikke sikker på hvor man kan kjøpe, vet at det finnes redningsvester i de fleste størrelser. De fleste brannstasjoner har redningsvester til leie!
varg veum Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 jeg fant en på loftet fra 5-10 kg iallefall så den kommer vi til å ta med oss i sommer..selvom hun sikkert \forhåpetligvis ikke veier så mye etter en mnd.. haha
*MeA* Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Da vi skulle kjøpe redningsvest til forrige fant jeg ut at det ikke var noen som var for barn under 5 kg. Helly Hansen har en som heter KID Safe som er den eneste (mener jeg) som snur barnet over på rygg uansett. Denne er litt kompete forran, men fungerte veldig bra alikevel.
Guttemamma x 3 Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Sportsbutikker og Båtutstyrbutikker har redningsvester. Her er en test av redningsvester: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=283933 NB!. den er 2 år gammel så produsentene kan ha gjort endringer på vestene siden den gang.
Lille smurf Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 har akkurat lett etter det samme:) vet ikke hvor du bor, men "Kongen marina" på bygdøy selger fra 3-15 kg som den minste. www.kongenmarina.no
lucky!! Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2007 Så flott! Da skal jeg bestille en vest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå