tulle82 Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Min kjære datter på to uker nekter å sove i egen seng. Hun sovner etter nattamming på brystet mitt, men med en gang jeg legger henne i egen seng våkner hun og begynner å sutre. Sovner da når jeg tar henne opp. Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Er det mulig hun våkner fordi hennes egen seng er blitt litt kald? Ta dynen hennes med opp sammen med henne. Ellers er det lurt å la det ligge en t-skjorte med mammalukt oppi sengen hennes. Mulig hun savner deg.
mammatør Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Sånn var gutten min også. Tipsene over fra anonym er gode. I tillegg kan du la en hånd ligge på hodet hennes eller magen hennes i noen minutter etter du har lagt henne ned, det kan gi en trygghetsfølelse. Om ingenting nytter så kan du alltids legge henne i din seng og sove videre sammen (pass på at hun har egen dyne) Lykke til!
tulle82 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2007 Tusen takk for rådene. Skal prøve de ut til natten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå