Gå til innhold

Når dere prater med babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

og koser prater,sier dere da til babyen at dere er glad i den,eller at dere elsker den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier begge deler.

Skrevet

Ok,det går jo også ann.Er det i noen tilfeller du sier det ene og andre tilfeller du sier det andre,eller sier du om hverandre?

Skrevet

Tror det er litt sånn hipp som happ.

Skrevet

Sier som regel at jeg er glad i barna mine, selv om jeg selvsagt elsker dem over alt på denne jord:)

Skrevet

Jeg sier at jeg elsker henne. Det gjør jeg virkelig! Jeg elsker hun høyere enn ALT i hele verden!

Skrevet

Begge deler.

Skrevet

Jeg har faktisk aldri sagt til Gullet at jeg elsker han, det føles ikke så naturlig for meg å bruke det ordet. Kanskje det har noe med dialekt å gjøre? Men ja, jeg elsker den gutten over alt på jord, men sier til han at "jeg er så glad i deg"

Skrevet

Jeg sier begge deler til barna mine.

Skrevet

Sier også begge deler. Sier til dem hver kveld før jeg legger meg at jeg elsker dem alltid, selv om de sover!

Skrevet

Jeg bruker heller ikke ordet elske, antakeligvis også pga dialekt. Jeg sier jeg er glad i han, men mest sier jeg at han er så fin og stor og flink osv osv. Og at han er best! Ikke best I noe, men bare best. Hehe, dette ser helt teit ut når jeg leser det selv...

Skrevet

Jeg snakker engelsk til gutten min, men det blir mye "I love you forever and ever"!

Skrevet

Intresant,hvorfor prater du engelsk til gutten din og ikke norsk??

Skrevet

Fordi jeg lærte ikke norsk før jeg flyttet til norge i 1992. Jeg har en norsk far og en amerikansk mor og vi har alltid snakket engelsk hjemme. Det blir derfor naturlig for meg og resten av min familie å snakke engelsk med han. Han lærer norsk fra pappaen og hans familie.

Skrevet

Ok,det er lurt å lære små barn to språk,så når du kan skikkelig engelsk og prater det og gutten også får inn det norske språke,synes jeg det er veldig positivt.Litt missunlig kanskje*ler*

Skrevet

Jeg setter pris på det nå, men det var skikkelig flaut før da mamma snakket engelsk til meg foran andre. Kom på skolen og ropte "sweetie pie", trodde jeg skulle dø;)

Skrevet

Vel,det kan jeg jo forstå.En vil jo helst ikke skille seg ut når en er i skolealder.

Skrevet

vi koser og forteller hvor glad vi er i han. sjelden vi sier elsker han men er utrolig glad ihan sir vi veldig mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...