mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Jeg må bare si at det er en herlig dag i dag.Solen skinner og det ser ut til å bli den herlige dagen og gjett hvem som skal være mye ute. Siden det er så fint vær,kan det være at vi griller og da er det samboer som står for maten. Har to nydelige barn.De er de beste i hele verden,elsker dem over alt på denne jord. Ikke minst har jeg verdens beste samboer,han er så snill og grei.Det er så godt å være i et så trygt og godt forhold.Håper mange der ute kan si det samme.Vet at han aldri kommer til å gjøre meg noe vondt.Han er min beste venn og elsker. Nei,nå må jeg slutte av,måtte bare få ut hvor deilig jeg synes livet er i dag. Håper at alle får en fin fredag.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Godt du er lykkelig!! Det er jeg også.. Elsker alt ved livet mitt nå! Babyen, mannen, årstiden, alt!! =)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 Kjempefint å høre. Koselig å høre om de som har det godt også,ikke bare problemer,selv om jeg jo skjønner at det er godt å få det ut. Dette er jo et forum der ingen kjenner oss og kan dermed være mer åpen enn en kanskje er til folk enn kjenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå