Gå til innhold

Riene avslutter med å stikke skikkelig i underlivet... ?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt rier på og av siden onsdag kveld, kommer og går, natt til torsdag var de som "normalt" (slik jeg husker det fra to tidligere fødsler), men i går ettermiddag og i natt har de stikket skikkelig i området rundt mormunnen. Det gjør vondt, virkelig vondt, og jeg har aldri hørt el erfart at det skal være slik? Det føles som om noen driver og stikker kniver rundt det gamle keisersnittsåret mitt, og nedover mot mormunnen, og i mormunnen. AU! Noen som har erfart dette tidligere? Riene varer ca 45 - 60 sek og begynner som normalt og tar seg opp, men i stedet for å begynne å knipe, så stikker de! Og de er regelmessige når de først kommer, men som sagt så kommer og går de.

Er dette normalt?

Har planer om å ringe føden, men må nesten få ungene ut av senga og på skole og bhg først...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har opplevd denne stikkingen du beskriver. Det er nok mormunnen din som åpner seg. Jeg ville ringt føden ganske snart, oxo med tanke på at riene diner er så lange... Ikke gøy om du begynner å blø, vannet går og ungen kommer heller.. Høres vertfall ut som du blir mamma i dag:))) Lykke til:)))!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...