Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Har plutselig fått en veldig urolig mage med vondt langt oppe, kvalm innimellom og diare. Er dette vanlig? Trodde kanskje løs mage var et tegn på at det nærmet seg fødsel, men det er jo enda litt tidlig...Uff, er virkelig plagsomt og vet ikke om jeg klarer å gå på jobb i dag. Også blir man jo litt bekymret.Andre som har det på samme måte?
**Hege&Amalie** Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 hei... jeg er 33+3... også fryktelig vondt i magen og kvalm... ikke noe diare, går på do en til to ganger i uken.... kanskje derfor vondt i magen, ikke vet jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå