Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 ....og han vil få besøksforbud. Fikk vedtak om barnebidraget i posten i dag. Og det tok selvfølgelig ikke lang tid før det datt inn en sms med trusler. Litt senere kom han på døra og banket som en tulling på dør og vinduer. Siden jeg allerede hadde snakket med politi, + at jeg hadde bedt han om å ikke komme hjem til oss var det bare å slå 112. Hadde blitt bedt av politiet om å ha lav terskel ift å ringe de hvis han kom på døren m.m. Han var borte innen de kom, men jeg ble med på politistasjonen og avga forklaring slik at han nå får besøksforbud. Sendte han melding da jeg kom hjem om at jeg hadde ringt politiet og forklart meg for dem. Har ikke fått svar på den. Så gjenstår det å se om han klikker enda mer og driter i hele besøksforbudet. Eller om han holder seg vekke. Er mest redd for at han skal oppsøke meg på gaten. Kommer ikke til å bevege meg noe sted uten alarm og voldsspray. Det verste er at min eldste datter må gjøre det samme fordi hun har truffet han i tilfelle han vil prøve å ramme meg via ungene. Er helt utmattet nå bare ved tanken på hvor lenge vi kanskje må leve med den trusselen. Utrolig hva enkelte kan gjøre for å prøve å slippe unna bidrag. eks-lucky7
Mamsen86 Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Uff da! Jeg kommer aldri til å fatte hva som foregår i hodet på visse babydaddy'er. Never!! Har du snakket med din eldste datter om dette? Og hva sier politet? Får du voldsalarm?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Har snakket med min eldste ja. Anser det ikke som trygt å holde henne utenfor. Venter på resultatet fra politiet nå. En jurist skulle gå gjennom saken med han jeg snakket med. Vet ikke ennå om jeg får voldsalarm. -Lurer på hvor mye som skal til for at de utviser noen herfra....... Dessverre har han permanent oppholdstillatelse etter et ekteskap m norsk kjerring i 7 år. Jeg ble spurt om jeg trodde dette var noe som kunne løses i konfliktrådet. Tror ikke det sa jeg. Men kanskje jeg skulle gjort det likevel,-så kunne han sittet der og forklart hvordan han prøver å få meg til å skrive falsk privatavtale om bidrag sånn at han ikke vil måtte betale noe. Kunne jo vært artig å se hva dritten sa da ) Lucky7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå