JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 med en cm åpning, og jeg i tillegg blir strippet. Har hatt masse kynnerer/rier som varer lenger og lenger (flere minutter) men er litt til og fra hvor regelmessige de er. (de var mer regelmessige i går) Kan jeg gå slik lenge, eller kan jeg regne med å føde snart?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jeg gikk sånn førrige gang i flere dager. JM sa at denne gang så skal jeg ikke bli strippet fordi det bare fører til ueffektive maserier som ikke leder noen annen vei enn til utmattelse. selvfølgelig så går du i fødsel ettervært, men hun anbefalte å heller ta seg et bad for å roe det ned, å vente på at det heller starter mer effektivt i løpet av et døgn eller to. prøv å slapp av å få en god natt søvn....litt sengekos i morgen tidlig kanskje gjør susen for modningen da...hihi Lykke til!!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 Prøvde med litt sengekos ja:) hehe... Har hatt endel kynnere etterpå, men jeg vet ikke om det leder noe sted. Begynner å bli skikkelig sliten, har gått med modningsrier og maserier siden tirsdag, pluss at jeg hadde masse sterke kynnere hele helga før. Fikk heldigvis sove endel timer i natt, for i går kveld var jeg helt utkjørt... Håper virkelig at fødselen starter snart, eller at dette gir seg, for jeg kan jo ikke gå slik så mye lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå