Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal man rengjøre flasker etter bruk? Skal man vaske dem i såpevann eller bare skylle av dem og vaske av dem med kost før sterilisering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaker alltid med såpevann ellers blir det melke resten som ikke går bort ved bare å skylle.

Skrevet

Jeg vasker i maskin før jeg koker dem... Men det er bare mens babyen er liten.. Har ikke begynt med flasker enda, men med forrige tror jeg vi kokte dem til han var 4-5 mnd. Da gikk det bare i vanlig vask i maskin.

Skrevet

Vasker de med zalo i oppvaskkummen. Så går de i microsterilisatoren.

 

Om jeg bare skyller de vil det være et slikt "fett" belegg etter melken igjenn i flaskene. Så må zalo til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...