Gjest Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Hvordan skal man rengjøre flasker etter bruk? Skal man vaske dem i såpevann eller bare skylle av dem og vaske av dem med kost før sterilisering?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Vaker alltid med såpevann ellers blir det melke resten som ikke går bort ved bare å skylle.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Jeg vasker i maskin før jeg koker dem... Men det er bare mens babyen er liten.. Har ikke begynt med flasker enda, men med forrige tror jeg vi kokte dem til han var 4-5 mnd. Da gikk det bare i vanlig vask i maskin.
snartmammapåny Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Vasker de med zalo i oppvaskkummen. Så går de i microsterilisatoren. Om jeg bare skyller de vil det være et slikt "fett" belegg etter melken igjenn i flaskene. Så må zalo til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå