Gå til innhold

MOMELIAS,KAN DU LESE DETTE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du svarte på et av innleggene mine,den 21 mars.Du skrev at du hadde mensen de 3 første mnd med din første og de 2 første mnd med din 2.Du ble så uggen i magen,da gikk du til legen,skrev du.Men hvor lang tid etter mensen tok du test? urinprøve eller blodprøve? Nå har d seg slik at jeg tror kaaansje jeg kan være gravid.men d er vanskelig å si da,jeg går på pillen ( tok ikke pillen en gang,pga at jeg hadde ikke fått kjøpt nye,men vi hadde sex likevel den uka uten tilleggsprevensjon-husker ikke når dette var,noen uker siden),og disse symptomene jeg har den siste tiden kan jo være bivirkninger av pillen som plutselig dukker opp etter minst 2- 3 mnd (hørest rart ut! ),eller d kan være jernmangel eller jeg holder på å bli syk.ømme bryster fikk jeg ca 2 dgr før mens mandag 30.4.de er ømme enda.så blir jeg fort svimmel når jeg reiser meg brått opp eller jeg løfter hodet og ser opp.oppblåst mage.sure oppstøt og halsbrann har jeg.og de siste dagene har jeg vært ganske mye kvalm/rar i magenjeg kaster heldigvis ikke opp.men hadde jeg blitt "litt"kvalmere hadde jeg gjort d..ser jeg så mye som et rusk...enten er jeg gravid,eller jeg holder på å bli syk e.l.jeg tok en test mandagen,den 7.5,den sa jeg ikke er gravid,men d kan jo ha vært for tidlig da,pga mensen,hormonene etter den..hvordan var d med deg da?når tok du test?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...