Gjest Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1781291.ece Jeg bare klarer ikke å fatte hvordan noen kan velge slik for barnet sitt og ikke skjønne at noe er galt når barnet veier 1,6 kg! Tenk deg den stakkars lille babyen må ha grått og grått og grått! Jeg får virkelig inderlig vondt når jeg leser sånt...
haater husarbeid Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jeg satt bare og gapte når jeg leste det første gang. HALLO?? NOEN HJEMME?? Tenk deg hvor vondt den stakkars lille uskyldige har hatt det. Noen mennesker skulle aldri fått barn....... SINT blir jeg!
Babyfacepsycho Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Herregud. Det er virkelig folk til allt. Skjønner ikke at det går ann!!
SpiseLise Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Det der var bare helt forferdelig. Så det i går, men klarte ikke lese ferdig engang! Blir helt kvalm av sånt. Og så begynner jeg å tenke på at de fæle historiene som kommer fram i media, det er jo bare en brøkdel av hva som foregår rundt omkring.
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Las det jeg også ,ble helt satt ut.Det er rett og slett JÆVLIG :0(
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Jeg vet at det skjer mange horrible ting, og mange babyer blir mishandlet og har det grusomt, uten at vi noen gang får vite det, men jeg har ikke kapasitet til å ta det inn over meg... Men det som faktisk kommer i avisen klarer jeg ikke la være å lese... Jeg blir så sint så sint...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Dødsstraff sir nu æ............stakkars litn! :-(
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 Tenk hvor forferdelig den babyen må ha hatt det,jeg får helt vondt inni meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå