Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 hadde ganske stor pupper før jeg bl gravid, som ble større å større i hele graviditeten, og da jeg ammet. etter at jeg sluttet å amme har de ikke gått ned(det er over 1 år siden)men bare blitt slappere. den ene er dessuten ca 1 størrelse større en den andre. jeg finner ingen bh som passer, og når jeg finner en som puppene ser ok ut i med litt push up, får jeg e "brett" på siden inn mot armen. dette er ikke videre pent, så jeg kan jo ikke gå i topper som er LITT utringet en gang. dette begynner å gå kraftig ut over selvtilitten min å jeg føler meg ikke særlig attraktiv, jeg er bare20 år, men farmora mi har sikkert finere pupper en meg liksom... så kunne godt tenkt meg å redusere å løfte de litt, men har aldri i verden råd til å betale for det selv....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Om du får det dekket kommer ann på hvor store/tunge de er og om de gir deg plager som vond rygg, nakke eller annet.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 så man kan ikke få det dekket av at de plager meg psykisk allså? de er store (80f)å tunge, men jeg har ikke noe særlig rygg problemer. hvor mye vil i tilfelle en sånn operasjon koste hvis jeg må betale selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå