Gå til innhold

Kan jeg være gravid med spiral tro

thinky

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har to flotte barn og vil absolutt ikke ha flere.. vil gi enerien min til den. Derfor satte jeg for et år siden i spiral, og har vært godt fornøyde og trygge på den. Men i det siste har humøret vært ille, skyldte på pms, mensen er litt sein men kommer snart tenkte jeg, selv om jeg synes det er underlig at jeg spiser som om jeg aldrig skulle få se mat igjen. Så i går DATT SPIRALEN UT AV SEG SELV!! Og nå er puppen så ømme at jeg ikke orker ligge på magen, for ikke å snakke om halsbrann...Gud jeg er så bekymret, jeg er nemlig på venteliste på ryggoperasjon og er avhengig av sterke medisiner hver dag for å komme hjennom dagen og disse må jo skadet et evt. barn. Nå har jeg riktignok ikke tatt testen men har jo vært gravid fire ganger(har mistet to) så jeg kjenner lusa på gangen) Uff også vi som trodde vi har helt på den sikre siden...nå må det blir sterilisering.

Beklager min lange klaging, men det måtte ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en kompis som ble født sammen med spiralen sin!

Ingen prevensjon er 100%..

Skrevet

Eg har en jente på to år her, hun ble laget selv om eg hadde spiral ;)

Men ta en test, og så får du håpe på det svaret du vil ha. Være evig optimist

Skrevet

Jeg er unnfanget med spiral så det er fult mulig. Jeg ville tatt en test så du er sikker så får du/dere ta et valg i ettertid hvis det sulle være som du tror. Du kan jo rådføre deg med lege i forhold til medisinene. Kan hende at naturen går sin naturlige gang(sp.abort) om medisinene har skadet et evt foster.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...