Karomamma Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jepp, rett fra dugnad i barnehagen, fortsatte i heimen og så tar jeg dibbinga til slutt! Som en hvit tornado... Neida, bare utsetter litt husarbeid som vanlig. Skal ha megler på besøk i morra ettermiddag og må prøve å shine litt. Vi skal ikke selge altså, bare få rede på hvor mye cash vi har tjent på et år. Hø hø hø...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 Dette innlegget var skikkelig lurt.... For nå kan jeg jo ikke svare på noen andre innlegg.... Da blir jo hele poenget med dette borte. Er det mulig å BLI blondere????? Jeg bare spør..... But my boobs are ok....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 Det har sikkert blitt litt cash på et år. Men det er nå ikke penger man kan gå på shopping for da.......desverre.
Karomamma Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Joooo, det er vel bare å svare i vei!! Og ja, det er fullt mulig å blir blondere enn dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå