Gå til innhold

Da ble jeg sendt hjem igjen gitt... (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager senere, men med rier, tilbaketrukken livmorhals og litt åpning.

Dro på sykehuset da jeg mistenkte at vannet var gått, det hadde det altså ikke, men de likte ikke at fosterlyden var så høy så de ville ha meg på observasjon, hadde endel kynnere også når jeg kom inn så de tok en sjekk av meg den kvelden. Da var livmorhalsen lang og lukket. I løpet av natten hadde jeg fått flere og mer regelmessige kynnere / rier og når jeg ble sjekket i går formiddag var livmorhalsen helt tilbaketrukken og jeg hadde en cm åpning, hun jordmoren som var der nå strippet meg og så skulle de se senere hva som hadde skjedd.

Jeg ble liggende og de sjekket fosterlyden annenhver time, den var stadig litt høy, men de konkluderte med at det var slik den skulle være.

I dag formiddag sa de at de skulle ta en kontroll av meg og at de håpet fødselen ville sette igang av seg seg ganske fort, men jeg fikk aldri noen mer undersøkelse, for da kom legen og sa at fosterlyden var grei og at jeg skulle reise hjem.

Så nå går jeg her da, riene har blitt sterkere, og de kommer med 8-10 minutters mellomrom, og jeg aner ikke hva resultatet av strippingen var.

Er mildt sagt forvirret nå.

Hvorfor kunne de ikke bare tatt den undersøkelsen før de sendte meg avgårde? Jeg har tross alt godt over en times reisevei, og jeg forsøkte å si at jeg hadde ganske vondt, og at ikke riene var blitt registrert på den siste målingen fordi den var satt på feil, men ingen ville høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...