Gå til innhold

Eh...to STORE fordeler kan man si

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange BH-størrelser er det egentlig normalt å gå opp?? Jeg er så heldig å være ganske velutstyrt i utgangspunktet, bruker normalt D-Cup. Skulle ut og kjøpe amme-BH i dag, og måtte jammen meg opp i G! Og enda skal de jo bli enda større har jeg lest, jeg er "bare" i uke 31!

Hvor mange størrelser har dere andre gått opp da? Tji-hi.... er en her hjemme som er stolt av utstyret til frua kan man si!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fins det str G? Jøss... Jeg har gått opp fra A/B til D. Det verste er at jeg er blitt så mye større rundt også, så det er jo umulig å finne bh'er som passer. Må kanskje gå i litt dyrere butikker, men det er kjipe penger å bruke, når jeg vet jeg går ned i str snart. Leste no m at 2 str opp er normalt, men det er sikkert veldig individielt.

Skrevet

jeg har samme "problem" jeg har gått opp fra 75E til 75H!! og ja det går så høyt opp:) man får de helt opp i J faktisk.. jeg har måttet betale ca 300-400 for mine, men det er verdt å invistere i noen gode bh'r altså. går nok ikke ned så mye før man slutter å amme. jeg har ikke hørt noe om at man blir større på slutten. jeg gikk opp de 3 størrelsene nesten med en gang og er nå snart 35 uker på vei.. de har holdt seg til den størrelsen en god stund.

Skrevet

Har ikke gått opp noen str..men de har blitt litt større, men ikke trengt å investert i nye. Passer enda, selv om det er litt rart. Har kjøpt amme-bh en str større enn jeg har så, så får vi se om det holder. Er i uke 36+4

Skrevet

hvor får man kjøpt så stor amme-BH??? Jeg finner bare "små" størrelser når jeg er ute og kikker. Jeg brukte D cup tidligere, men jeg har blitt enda større og må nok opp i G amme-BH om ikke større.........

Skrevet

jeg vet ikke om du bor i oslo eller hvor du bor.. men jeg har kjøpt mine på den nye undertøysbutikken på vinterbro senteret og på en undertøysbutikk som heter marinka.. vet at denne finnes både på majorstua og ski storsenter. de har flere butikker også men ikke helt sikker på hvor..

Skrevet

jeg bor i Vestfold, men er ofte i Oslo og rundt Vinterbro området pga familie og venner, så da ta jeg meg en tur innom vinterbro senteret eller ski storsenter neste gang jeg er i nærheten. Takk for tipset:-)

Skrevet

hehehehe....jeg brukte c til vanlig,å kjøpte amme bh i 4 mnd tror jeg,hos "proffer" å der fikk jeg servert en e(eller var det f husker ikke helt..)men den var iallefall for liten når ungen var noen mnd så jeg gikk uten jeg....under litt mer trange topper....funka mye bedre....dess var det jo virkeli silikon pupper jeg fikk(mye spreng) så di stod fint av seg selv...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...