Gå til innhold

Kan vi ruke tran med sitronsmak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har gjort det til vår snart tre måneder gamle baby, men etter vi begynte med det fjerter hun ofte, og med skikkelig lukt:) I tillegg har hun avføring bare en gang i uka, mot hvert skift før, og når den kommer er den klissete og illeluktende....Hun får bare morsmelk ellers.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skal være "kan vi Bruke tran med sitronsmak?":)

Skrevet

Du skal bruke ren tran og ikke med sitorn. Sitron er en citrusfrukt som babyer ikke skal ha.

Skrevet

Hmm....men det står jo faktisk på flasken anbefalt dose for babyer fram fire uker til 3 måneder...Men jeg ville jo ikke gitt babyen min sitron, det er jo sant:)Er det noen der som gir tran med sitronsmak?

Skrevet

HS sa til meg nå på 3 mnd kontrollen at det ikke er noe problem å bruke tran med sitron smak, for det er ikke "virkelig" sitron som er i den.

Skrevet

Vår HS sa også at man kan bruke tran med sitron smak!

Skrevet

Skal snart på 3 månederskontroll, og tenkte jeg skulle spørre, så kanskje jeg får samme svar. Det er jo så mye kjekkere med den med sitronsmak, for den lukter ikke så fælt:)

Skrevet

Kan man bruke det? Vi fikk beskjed om at vi ikke skulle bruke med sitron, men heller bruke d-dråper siden tulla bare spytter ut tranen. Merkelig!

Skrevet

vi kan bruke tran m sitron i ja. fikk anbefalt av hs , siden vår ikke liker vanlig tran. sitron liker han .

Skrevet

Da skal jeg jammen ringe HS i morgen. Kjøpte d-dråper i dag, men tror at hun har mye bedre av tran. Rart at praksisen skal være så forskjellig da:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...