Gå til innhold

Lei av raske nummer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tidligere slitt litt med sexlivet. Jeg har alltid lyst og hun har lyst MYE sjeldnere. Men det går i rykk og napp. Noen perioder kan vi være svært samkjørte. Hun har tidligere sagt at hun ikke synes så mye om raske nummer hvor det bare er jeg som får meg, men i det siste er det neste bare det so gjelder. Og det virker som om hun er tilfreds med det! Hun tar sågar initiativet til at jeg skal få "tømt meg".

Det skulle jo være mange menns drøm; pang, pang, ta henne bakfra på badet på ettermiddagen og sprute ryggen hennes full, men jeg begynner å bli lei!!!!! Erre muli'?

Jeg savner lange, heftige knull, med suging og puppeknaing!!!!! Kan hun være lei DET?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg virker det som hun av en eller annen grunn ikke har overskudd til sex. Og så har hun funnet ut at dette er en enkel måte å gi deg det du trenger, uten å måtte engasjere seg så alt for mye selv.

Jeg kan aldri tenke meg at hun er tilfreds med sexen slik du bekskriver den, men hun er nok tilfreds med at du blir tilfreds :0)

Kanskje du skal snakke med henne hvordan du opplever det? Kanskje er det noe du kan gjøre ellers i hverdagen som gir henne mer overskudd? Kanskje dere kan sette av litt tid til hverandre, skaffe barnevakt og kose dere sammen?

Nå er jeg riktig nok kvinne, men jeg hadde aldri orket sex på den måten du beskriver. Og da tenker jeg ikke på raske nummer, det kan jeg ha STORT utbytte av ; 0) Men mer på den manglende interessen og begjæret fra partneren. Det blir litt turn of for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...