Gå til innhold

Jippi, jippi, jippi:-D Endelig har vi kjøpt oss hus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ikke så interessant for dere på DiB kanskje, men jeg er så overlykkelig! Hele ettermiddagen har gått med til å fortelle det til alle som vil høre;-) (Og sikkert enda fler..)

Vi har vært på boligjakt i 2 ÅR!!! Har ikke funnet noe som vi har likt ordentlig (og hatt råd til, ikke minst), men ENDELIG:-D

Juhu!!!

Nå hadde vi egentlig bestemt oss for å bygge, men det hadde blitt dyrere.

Så når endelig drømmehuset dukket opp, måtte vi bare slå til!

Hurra, endelig er oppvekst i barnevennlig miljø sikret!!

To års leting altså... Puh... Skulle hatt sjampis nå ja;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER =)

Sitter i mitt eget hus nå og skjønner at du er glad nå ja =)

Skrevet

Grattis!!!!

Vi jaktet i ett år.. To år hadde vært uutholdelig!! Sitter i helt nytt hus og er SÅ lykkelig. Kjenner på gleden din nå :)

Skrevet

Takk, Piadi:-D

Ja, det må være deilig!!

Har trivdes godt i leiligheten her også, men etter at vi fikk barn, har vi savnet å bo i hus i roligere omgivelser...

Også plante blomster i hagen da... Sukk:-) *Drømme*

Skrevet

Takk til deg også, Huldra:-) Og gratulerer til dere med helt nytt hus!

Ja, ikke sant... Tiden står jo stille når man venter på noe! Å sjekke Finn.no tre ganger daglig i to år, er ikke noe jeg vil gjøre igjen, hihi:-)

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Skjønner godt at det må være deilig å ha sitt eget:)

Gleder meg fælt selv til huset vi bygger er ferdig.

Kos dere masse i det nye huset:)

Skrevet

Ja det er deilig da. Skal på plantasjen i morgen og tømme de for blomster = ) Vi bor forresten i Norges tryggeste by, det er trygt det :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Vi har vært på jakt i over ett år, men enda ikke fått oss noe hus. Vi bor i en toroms nå så det begynner å bli ganske trangt, den minimalistiske stilen er long gone. Vi var med på en budrunde på et hus vi virkelig ville ha for et par uker siden, men det gikk ikke vår vei dessverre:/ Kan bare tenke meg den lykkefølelsen du får når det endelig klaffer:)

Lykk til med flytting!

Skrevet

Takk:-D

Det må jo være superspennende å bygge da!

Du er ikke tilfeldigvis Ylvapia fra NB?

Skrevet

Det er nok ikke meg nei:)

Skrevet

Hehe, ok. Er nemlig en der som også bygger hus:-)

Skrevet

Tusen takk!

Kjedelig når andre skal klusse til med å by over. Var noen som gjorde det med oss i dag, og vi var sikre på at vi måtte vinke farvel til huset. Heldigvis ga de seg til slutt, og det var en helt utrolig følelse å høre at huset var vårt!

Gled dere, det er faktisk verdt å vente på noe godt. Er veldig glade for at vi ikke nøyde oss med second best bare for å slippe å lete lenger.

Lykke til med å finne det rette huset!

Skrevet

Gratulere så masse!!

Kjenner følelsen, vi kjøpte i slutten av mars,men overtar ikke før i slutten av juni - leeeeeeeeeeeenge!! Var snø og vinter når vi kjøpte, så jeg er helt syk etter å nyte sommeren!! Ut av Oslo og ut på landet:)

Elsker Oslo,men er så sjelden nedi byen at det skal jeg nok fremdeles klare!!

Lykke til med flytting og nyting av drømmehuset!!!!!

Skrevet

Da endte dere opp som oss til slutt... Kjøpe i stedet for å bygge. Hehe... deilig å ikke måtte vente så lenge med å flytte, da!

Grattis da!!!

Skrevet

Ååå, gratulerer til dere også:-) Er ikke lenge igjen nå!

Det er sikkert idyllisk på landet om sommeren:-) Ikke for at det er fælt om vinteren altså, du skjønner hva jeg mener;-)

Lykke til dere og!

Skrevet

Ja, det gjorde det! Er litt glad til, så slipper vi å vente som du sier. Og så slipper vi å bruke like mye penger, hus er dyrt nok fra før:-)

Vi får, som dere, se senere en gang. Selv om dette er et hus vi kan se for oss å bli gamle i:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...