vekten:) Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Husker dere den hjemmelagede isen vi hadde når vi var små?Sånne is former som vi fylte med saft.Jeg har fylt mine med sukkerfri saft i forskjellige varianter i frysern.Er kjempe deilig på varme søthungrige kvelder.Enkelt og billig er det også
"husmor"med lille Nora Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 wow;) takk for tipset. det er leeenge siden eg har spist. må se om eg finner formene!!
litakine og Theodor Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 jeg har laga meg sånne jeg også, men jeg har brukt frosne jordbær og littegranne eplejuice som jeg har hatt i mikseren før jeg fryste det. Nam nam
vekten:) Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 Så innmari smart:) Det blir nesten som smoothie-is.Det skal jeg ordne meg i morgen.Noen som har flere sunne-godteri tips?Skulle hatt egen side om akkurat det;)
MissBenz Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har også et tips: rensk å del en banan i to å stikk pinner i begge, legg de i fryseren..kjempegodt!! Ellers så er safta fra ananasboksene dritdeilig i sånne is-former =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå