Gå til innhold

lurer veldig... (litt ekkelt)


Anbefalte innlegg

Skrevet

...men når kostholdsekspertene på Du blir hva du spiser sier at avføringen lukter ille... Hva mener de at er galt med kostholdet da? Lurer på om det er noe feil med kostholdet mitt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritt skal lukte dritt...Det er vanlig og det at kostholdsekspertene skal si så mye tull at folk nesten ikke tør å ete burde vært straffbart..

Skrevet

hihi , du får sagt det du Sweet Amber..

og jeg er enig!

Skrevet

Dersom du ikke spiser ferdigmat (bokser, poser, supper, pizza osv.osv.), dvs kun spiser grønnsaker, frukt og annen fersk mat vil det selvfølgelig lukte mindre eller nesten ingenting fordi det er mindre dårlige bakterier som må nedbrytes i tarmen. Trenger jeg gå mer i detalj?

 

Hilsen en sykepleier som har litt erfaring med temaet :) *ler*

Skrevet

Jeg har spist en hel blomkål i håp om å få bukt med sjokoladesuget. Fisen stinker nå hvertfall helt jævelig, så ikke vet jeg.

Skrevet

For en debatt... Hehe....

 

Blomkål mot sjokoladesug??? Det er andre ting i tarmen fra før. Husk at det tar veldig lang tid fra man spiser endel mat til de kommer ut i andre enden. Poenget er, som sikkert ekspertene i disse programmene vil ha frem, er at det du spiser påvirker kroppen. Jo sunnere man spiser, desto bedre for helse og velvære, og også tarmsystemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...