Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 ...men når kostholdsekspertene på Du blir hva du spiser sier at avføringen lukter ille... Hva mener de at er galt med kostholdet da? Lurer på om det er noe feil med kostholdet mitt....
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Dritt skal lukte dritt...Det er vanlig og det at kostholdsekspertene skal si så mye tull at folk nesten ikke tør å ete burde vært straffbart..
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 hihi , du får sagt det du Sweet Amber.. og jeg er enig!
Lille søtnos Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Dersom du ikke spiser ferdigmat (bokser, poser, supper, pizza osv.osv.), dvs kun spiser grønnsaker, frukt og annen fersk mat vil det selvfølgelig lukte mindre eller nesten ingenting fordi det er mindre dårlige bakterier som må nedbrytes i tarmen. Trenger jeg gå mer i detalj? Hilsen en sykepleier som har litt erfaring med temaet *ler*
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har spist en hel blomkål i håp om å få bukt med sjokoladesuget. Fisen stinker nå hvertfall helt jævelig, så ikke vet jeg.
Lille søtnos Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 For en debatt... Hehe.... Blomkål mot sjokoladesug??? Det er andre ting i tarmen fra før. Husk at det tar veldig lang tid fra man spiser endel mat til de kommer ut i andre enden. Poenget er, som sikkert ekspertene i disse programmene vil ha frem, er at det du spiser påvirker kroppen. Jo sunnere man spiser, desto bedre for helse og velvære, og også tarmsystemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå