♥Snulder Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 ... når mannfolk ser bedre ut i kjole enn jeg gjør....furt.furt.. (ser det Danske bidraget i GP her)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Ja for de har alltid så flotte ben....
Karomamma Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Bare tenk på at du skal ha på brudekjole og det skal han.... ALDRI. Hi hi...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Jeg syntes nå han manglet både hofter og feminine armer så jeg er helt sikker på at du blir mye mye lekrere i kjole enn han!
Espoir Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Ja, skulle akkurat si det samme. Ingen menn er lekrer enn kvinner i kjole. De er kanskje nærmere det syke idealet fra modellbransjen, der kvinner helst skal se ut som gutter, men i den virkelige verden er det de kvinnelige formene som tar seg best ut i kjole. Og det er sånne damer gutta egentlig liker også, ikke sånne som ser ut som dem selv.
♥Snulder Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2007 Feminine armer... mener du med sånn flaps under sånn som jeg har??? Hehe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Nettopp......hihihi.......har ikke alle vi jenter det da? Trodde det var selve symbolet på femininitet jeg;-) Flap flap flap...........høres ut som en skokk flygende svaner når vi går i flokk........hehehehe.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå