Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 noen som har en god oppskrift? skal ha barseltreff, og har lyst til å finne på noe godt!!!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 har forresten kjøpt ferdig deig, så trenger bare fyllet!!!
californiamama Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jeg pleier å lage en ostepai med grønnsaker som "alle" skryter av. Til en "vanlig liten rund paiform" (huffda, husker ikke mål..) bruker jeg 1 rød paprika 1 squash 1 bunt vårløk (eller en liten purre) surrer grønnsakene i litt olje med urtesalt og Herbs de Provence (går sikkert fint med timian og oregano også). Når det ikke er helt glovarmt lenger rører jeg i: 2 egg masse revet ost (pleier å bruke frisk Parmesan, (bor i USA), men Norvegia eller noe annet som du liker er sikkert helt flott.) Tomater på toppen Steker ca 45 min ca 180 grader Lager forresten ofte pai i liten langpanne, og da bruker jeg tre ganger så mye fyll. Selv er jeg vegetarianer, men hvis du har lyst på noe med kjøtt i, tror jeg skinke hadde passet godt sammen med osten og grønnsakene i denne oppskriften:-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Tusen takk for oppskrift! Denne skal jeg prøve! mmmmmmm....!
-Dobergirl- Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Var på barsellunsj her for en stund sia og hun serverte paj... Åjaaaaaaaaaaaaa det var gøtt,..var forberedt på vanlig lunsj men rundstykker så dette var en "höydare" Hun serverte 2...En taco og en omelett TACO:kjøttdeig med tacopulver og det du liker til taco og på toppen kryddercremfrech og ost på toppen-JAMMY(oj vann i munnen jo) Omeletten:pisket egg med skinkebiter og det du sku ønske til og ost på toppen,,,,,, hele barselgruppa lagde paj etter den lunsjen..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå